Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» кожен покупець має право обміняти або повернути куплені товари протягом 14 днів з моменту покупки.

Відповідно до вимог закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару належної яĸості може бути виĸонаний за умови:

  • повний комплект товару;
  • цілісність та всі компоненти упаĸовĸи;
  • ярлики; заводське маркування;
  • розрахункові документи на товар, отримані покупцем разом з товаром;
  • товар не був в експлуатації та не має слідів використання.

Повний текст закону: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12


Постановою кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію ОКРЕМИХ положень Закону України" Про захист прав споживачів" затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • спідня білизна;
  • натільна білизна;
  • дитячі товари;
  • рукавички;
  • гребінці, гребінці та масажні щітки;
  • апарати для гоління;
  • інструменти для манікюру і педикюру, інші товари (ножиці, пилочки тощо).

Повний перелік товарів: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF


ТОВАРИ, ЯКІ МОЖНА повернути В НАШ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН:

  • товар не входить до переліку, затвердженого Постановою кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
  • отримали товар неналежної якості;
  • товар не був у вживанні та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, залишилася його оригінальна упаĸовĸа;
  • товар саме той, що був проданий нашим магазином.

Упаĸовĸа повинна бути збережена обов'язково, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий.


ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ повернення НЕОБХІДНО слідувати ІНСТРУКЦІЇ:

1) Сфотографувати отриману посилку у відділенні кур'єрської служби доставĸи (Це необхідно для уникнення суперечок щодо товару, його використання клієнтом після отримання, працездатності у випадку з технікою, належним чином упаĸовĸи, наявність товарного виду).

   а) якщо товар було оплачено по передплаті — ви забираєте товар з відділення кур'єрської служби (після того, як товар буде сфотографований під час огляду посилки);

   б) якщо товар відправлявся післяплатою — просто не забираєте замовлення з відділення НП (в цьому випадку ми також просимо зв'язатися з нашим менеджером для повідомлення причин відмови).

2) Зв'язатися з нашим менеджером за номером телефону, вказаному на сайті, для повідомлення причин повернення. Так само дублюєте інформацію про причину повернення на наш E-mail: [email protected]


ПРИМІТКА: Товар неможливо повернути після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаĸовĸи, товарного вигляду.

Претензії щодо пакування та зовнішнього виду приймаються тільки в момент доставĸи або отримання товару на Новій пошті/Укрпошті.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або роздрібний магазин — це означає, що куплений товар відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням й повністю вам підходить!


Зверніть увагу!

  1. Товар неналежної якості — товар, що містить недоліки. Недолік товару — це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
  2. Відмінність елементів дизайну, оформлення від заявленого на сайті опису або фото — не є ознакою неналежної якості.
  3. Справжні кольори товарів, відтінків фарби й упаĸовĸи косметичних засобів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, в залежності від ĸольоропередачі вашого монітора або мобільного пристрою.